[Typo3-UG Italy] Aruba e memory limit

piero.crosato at libero.it piero.crosato at libero.it
Mon May 30 10:51:04 CEST 2005

C'è un'opzione dell'installazione che ti permetti di settare il memory limit
oltre i 16 mb standard.. cosi puoi installare tutte le estensuioni che vuoi.

[setMemoryLimit]
Integer, memory_limit in MB: If more than 16, TYPO3 will try to use ini_set() to
set the memory limit of PHP to the value. This works only if the function
ini_set() is not disabled by your sysadmin.

[SYS][setMemoryLimit] = 64

Spero di esserti stato d'aiuto
Ciao
Piero