[TYPO3-UG Denmark] Vedr. indhold på alle sider

Søren Guldbæk Olsen info at web-ss.dk
Mon May 7 09:47:23 CEST 2007

Hej alle,

Jeg ville lige høre om der var nogen der kunne hjælpe mig med en lille
problemstilling... :-)

Jeg har en side som benytter sig at flere kolonner.. colNormal skrives der
almindelig indhold i og colRight ønsker man at have det samme indhold på
alle sider.. Den nemme måde er selvfølgelig at sætte det ind i min HML
skabelon - men så har redaktøren på siden, ikke mulighed for at ændre den
højre kolonne.

Og så til spørgsmålet - Er det muligt at man på en side i TYPO3, sætter
noget ind i colBorder og får det vist på alle sider?

Med Venlig hilsen / Best Regards
Søren Guldbæk Olsen