[TYPO3-UG Denmark] Filliste + html tags i teksten

Peter Fjelsten lister at fjelsten.dk
Mon Oct 9 16:58:58 CEST 2006

Hej TYPO3

Du skrev 06-10-2006 21:02:
> Har du tildelt et filemount?

Ja, det mener jeg. Men brugerne kan ikke se Filliste i menuen og kan som
følge deraf ikke uploade i den.

> Der findes en masse videoer på typo3.org, og du kan helt sikkert finde
> løsningen på det problem i en af dem.

Dem har jeg set. Jeg har sat det op som det vises (mener jeg :-) ), men
stadig intet held.

> Mht. til dine problemer med <p>, hvorfor må de ikke være der?

Fordi de forstyrrer og hvis typen er Punktliste, er det ikke så smart de
er der.

> Du kan jo style dem, så opfører sig som de skal, og hvis du vil lave
> linieskift uden sektionsskift er det mit bud at du bare kan holde
> SHIFT nede mens du trykker enter.

Mit problem er at de er synlige i selve tekstområdet hvori man skal
skrive tekst i BE. Mit problem er ikke at de er synlige i den færdige
HTML-kode, men de vises i tekstfelterne i BE!

--
Hilsen
Peter Fjelsten