[TYPO3-UG Denmark] Filliste + html tags i teksten

Peter Fjelsten lister at fjelsten.dk
Wed Oct 4 20:46:29 CEST 2006

Folkens,

Jeg er helt grøn Typo3-bruger.

Jeg har oprettet nogle brugere og jeg tror det virker med deres
adgangsrestriktioner, men jeg kan ikke finde ud af at:

 * Give dem adgang til fillisten (de kan ikke se den i menuen)

 * Sætte hvilke foldere, de kan uplode filer i og hvorfra de kan vælge
   billeder til siderne.

Derudover har jeg et andet problem. Når jeg tilføjer nye elementer er
det pludseligt kommet et <p></p> ind i hoved-tekstområdet (altså hvor
man skriver brødteksten). Jeg kan ikke finde ud af hvor de kommer fra.
Har nogen et forslag? Jeg ved ikke om det er sket i forbindelse med en
skabelon, men jeg ved ikke hvor jeg fjerne dem. De kan naturligvis
slettes inden man begynder at skrive, men det er jo temmeligt usmart.

PFT.

--
Hilsen
Peter Fjelsten