[TYPO3-UG Denmark] Filliste + html tags i teksten

Søren Andersen hacksaw at zpeed.dk
Fri Oct 6 20:40:16 CEST 2006

Hej Peter

Har du tildelt et filemount?
Der findes en masse videoer på typo3.org, og du kan helt sikkert finde
løsningen på det problem i en af dem.

Mht. til dine problemer med <p>, hvorfor må de ikke være der? Du kan jo
style dem, så opfører sig som de skal, og hvis du vil lave linieskift uden
sektionsskift er det mit bud at du bare kan holde SHIFT nede mens du trykker
enter.

Med venlig hilsen
Søren Andersen