[TYPO3-UG Norway] Norsk TYPO3 nettsted

Erik Svendsen erik at linnearad.no
Thu May 11 10:47:00 CEST 2006

Espen Svebak skrev:
> Ser ut som vi er svært så enige. Det er vanlige brukere som trenger
> oppdatert dokumentasjon og opplæringsstøtte. En måte å tilnærme seg dette
> kan være å velge ut en 10-15 sentrale ting (sette inn element, opprette ny
> bruker, redigere tekst, flytte om rekke følgen på elementer etc.)  også
> dedikere oss til å holde disse oppdatert. Tror vi må være veldig forsiktig
> med å spre oss for tynt når vi er så få.

Her har jeg alt en 4 - 5 manualer mer eller mindre klare. De er til og
med testet på brukere.

På plass http://typo3no.linnearad.no/index.php?id=24.

> timtaw støtter ikke TV så vidt jeg husker pga. TYPO3 FE redigeringen ikke er
> helt på plass der enda. Kan være noe har skjedd i TV1.0 / T3 4.0 som har
> rettet opp dette.

Den er oppdatert for å virke med TV. Robert som har gjort den jobben.
Problemet mitt var at brukerdokumentasjonen var syltynn (manglende), da
jeg prøvde sist.

Hilsen

Erik