[TYPO3-UG Norway] Norsk TYPO3 nettsted

Gunnar Jonsson gu-jonss at online.no
Mon May 8 18:05:07 CEST 2006

Flott arbeid ! For min del er det kun fritiden jeg kan bruke til litt TYPO3
utvikling. Hvis ønskelig kan jeg gjerne bidra med en del oppskrifter på
norsk som jeg har laget opp gjennom årene jeg har jobbet med TYPO3. Hadde
også vært fint med en liten oversikt over norskutviklede TYPO3 nettsteder og
bli litt kjent med de som jobber med TYPO3 her "på berget".

Gunnar Jonsson, Lillehammer

"Erik Svendsen" <erik at linnearad.no> skrev i melding
news:mailman.1.1147007706.5380.typo3-ug-norway at lists.netfielders.de...