[TYPO3-UG Norway] Ny og nysgjerrig

brynjar at kosin.no brynjar at kosin.no
Wed Mar 15 10:46:39 CET 2006

Quoting Jon Wolla <jon at wolla.no>:
> Jeg appellerer derfor til andre norske Typo3-utviklere: Sammen
> er vi sterke og kan konkurrere på større leveranser.

Støtter denne. Jeg jobber selv både med Typo3 og Joomla, og ser at Typo3 har
åpenbare fordeler, og at systemet fint kan brukes hos større bedrifter og
organisasjoner. Selv kjører jeg systemet hos min arbeidsgiver, med en rekke
underavdelinger som alle drifter sitt eget område på løsningen, noe som
fungerer glimrende. Men jeg savner et norsk aktivt miljø. Både på
supportsiden,
og for for eksempel å kunne tilby kunder langsiktige løsninger ved å
vise til at
det er  en rekke utviklere i Norge som bruker systemet og som har
kompetanse på
utvikling, vedlikehold og support.

Da burde Typo 3 bli meget konkurransedyktige. Jeg får ukentlig telefoner fra
selgere som vil selge meg diverse CMS systemer til skrekkelig høye
priser, uten
at jeg blir nevneverdig imponert (Disse blir dessuten relativt forvirrede når
jeg begynner å snakke om åpen kildekode, så kompetansen hos selgerne er vel
heller ikke all verden)
Mvh

Brynjar Nyborg