[TYPO3-UG Norway] Ny og nysgjerrig

Jon Wolla jon at wolla.no
Tue Mar 14 17:03:14 CET 2006

Jeg er for tiden i ferd med å ta skrittet opp fra mambo til Typo3 etter
å ha fått "napp" hos 2 kunder som trenger en mer solid løsning for
innholdspublisering. Jeg skulle mene det finnes en ganske stor
kundegruppe i dette segmentet, både offentlig og privat, som vil komme
heldigere ut med en solid sammensatt opensource-løsning. Blant annet har
den ene av mine potensielle kunder vært på et "profesjonelt" CMS som
kostet mer enn 200.000, men uten at jeg kan se at de har fått veldig mye
valuta for pengene.

Men større kunder er selvsagt opptatt av langsiktighet, noe som kan være
vanskelig dersom de velger et system som bare en bitteliten aktør
støtter. Jeg appellerer derfor til andre norske Typo3-utviklere: Sammen
er vi sterke og kan konkurrere på større leveranser.

Vel, selv er jeg jo ikke helt sterk ennå. Men vi har vel alle begynt et
sted.

J;-)