[TYPO3-UG Norway] Ny og nysgjerrig

Jon Wolla jon at wolla.no
Wed Mar 15 13:23:05 CET 2006

Brynjar treffer spikeren på hodet og har oppfattet mitt poeng perfekt!
Jeg har nettopp gitt pristilbud til et større advokatfirma som ønsker en
ny webløsning. De har betalt flere hundre tusen for et "profesjonelt"
CMS, men er ikke veldig fornøyd med systemet. Jeg planlegger en
Typo3-løsning i samarbeid med andre.

Jeg pusler også litt med tanken om å opprette et "virtuelt" firma av
enkeltstående konsulenter som kan samarbeide om større løsninger. Dersom
dette er gjennomførbart vil et slikt team kunne tilby svært
slagskraftige løsninger og samtidig være en langsiktig samarbeidspartner
for tyngre kunder. Reaksjoner?

J;-)