SV: [Typo3-UG Norway] Typo3 UG Norways evt nettsted

Espen Svebak firebee at gmail.com
Fri Sep 17 11:59:11 CEST 2004

At slik en side bør eksistere er jeg med på. Hvor stort behovet er det vet
jeg ikke. Men skal det oppstå en community i Norge rundt Typo3 så må vi
starte en plass :)

Til min forståelse så er det ikke noen formell organisasjon i TUG Norway.
TUGen ble orginalt startet av Frank (DeWitt?), og det er nok han som sitter
med best oversikt over Typo3 miljøet i Norge pr. dags dato.

Skal tro at tøylene er ganske frie, men tror at vi er godt tjent med å holde
et eventuelt nettsted enkelt i starten (vil ikke overarbeide noen her ;)
Kort om Typo3 samt et forum (CHC plugin, phpBB2 extensionen blir ikke
vedlikeholdt) vil vel holde?

Mvh,
Espen