SV: [Typo3-UG Norway] Typo3 UG Norways evt nettsted

Thomas raspeball at hotmail.com
Thu Sep 16 23:07:42 CEST 2004

Brynjar Thorgersen Nyborg wrote:
> Ser slett ikke dumt ut
>
> Som tidligere nevnt så er jeg ingen ekspert på området, men om det
> skulle bli aktuelt, kan jeg gjerne være aktiv på forum, oversette
> dokumentasjon o.a. Ettersom jeg drifter to typo3 sider som begge kommer
> til å bli ganske store etter hvert, så kommer jeg garantert til å trenge
> gode råd og tips etter hvert, og hvis jeg kan gjøre det lettere for meg
> selv ved å hjelpe andre typo3- brukere i Norge, så er det en vinn vinn
> situasjon.

Nemlig. Ser på det på samme måte. Dessuten er det fin trening å sette
opp et nettsted av den typen, der man også skal være med å bestemme
selve det redaksjonelle innholdet. Også kan man jo leke seg litt med
installasjonen da man burde anta at evt brukere av denne siden har mer
toleranse når det gjelder Typo3-feilmeldinger enn andre ;)

Tror også at resten av Typo3 community'en i utlandet (spesielt Kasper)
ser blidt på litt misjonering her på berget også.

Ingen andre som ser behovet for en slik side ? Har UG Norway noen
formell organisasjon e.l. foruten å ha en mailinglist ? Har vi frie
tøyler her ?

//Thomas/LoPro