SV: [Typo3-UG Norway] Typo3 UG Norways evt nettsted

Brynjar Thorgersen Nyborg brynjar at kosin.no
Wed Sep 15 13:28:54 CEST 2004

Ser slett ikke dumt ut

Som tidligere nevnt så er jeg ingen ekspert på området, men om det
skulle bli aktuelt, kan jeg gjerne være aktiv på forum, oversette
dokumentasjon o.a. Ettersom jeg drifter to typo3 sider som begge kommer
til å bli ganske store etter hvert, så kommer jeg garantert til å trenge
gode råd og tips etter hvert, og hvis jeg kan gjøre det lettere for meg
selv ved å hjelpe andre typo3- brukere i Norge, så er det en vinn vinn
situasjon.