[TYPO3-UG Dutch] film in mobile browser

drs. ing. WSM Perquin perquin at yniverse.nl
Tue Sep 23 11:01:39 CEST 2014

Ik vermoed dat de apple gebruikers ook moeite hebben met het bekijken van
de betreffende film.

Gebruik youtube, dan ben je in 1 keer van alle elende. Maak een
youtubekanaal voor de kerk aan (nog hip ook) en zorg dat je advertenties
uitzet. Dan kan je de betreffende film makkelijk embedden via het
html-content element in TYPO3.

Om ervoor te zorgen dat er geswitcht kan worden tussen bijvoorbeed mobiele
browser en de gewone machines dien je meerdere video coderingen te
hanteren. Youtube regelt dat allemaal voor je. Dus nog een reden om over te
stappen. Vimeo is overigens ook heel goed.

Zie als voorbeeld: http://www.w3schools.com/html/html5_video.asp

Succes

Willem-Peter Perquin

Op 22 september 2014 13:51 schreef David Schouten <d.schouten at zeelandnet.nl>