[TYPO3-UG Dutch] film in mobile browser

David Schouten d.schouten at zeelandnet.nl
Mon Sep 22 13:51:25 CEST 2014

Hoi,
Om te voorkomen dat ik het wiel opnieuw uit ga vinden, wil ik de volgende vraag stellen.

Zoals jullie weten kan een mobile browser geen film afspelen wegens het ontbreken van ”Flashplayer”.
Op de website van onze kerk staat een filmpje van een van onze leden, we gebruiken hiervoor de meegeleverde media module in versie 4.
Op de desktop prima te zien maar niet op het mobiel of iPad.

Om dit toch op een mobile browser te laten zien, moet ik dan bijv. HTML5 media player extensie gebruiken?
Of is het helemaal niet mogelijk in Typo3 een film te vertonen op een mobile browser?

Graag jullie advies,

David Schouten