[TYPO3-UG Dutch] film in mobile browser

David Schouten d.schouten at zeelandnet.nl
Tue Sep 23 16:08:19 CEST 2014

Ahhh,
hartelijk dank voor je reactie. Aan een YouTube kanaal had ik nooit gedacht.
Prima suggestie. Gelijk aan begonnen.
Werkt prima op de desktop en bijna goed op de iPad. (Weergave verschilt iets van de desktopversie)
Nu nog een beetje ”opleuken” (bar slecht Nederlands).

In ieder geval kan nu iedereen meekijken naar de film.
hartelijk dank,
David Schouten

Op 23 sep. 2014, om 11:01 heeft drs. ing. WSM Perquin <perquin at yniverse.nl> het volgende geschreven: