[TYPO3-UG Dutch] delete een file

Ronald Wopereis woepwoep at gmail.com
Mon Jan 27 15:08:52 CET 2014

hi David,

fileadmin/user_upload is in onze (www.red-seadog.com) standaard een
directory waarin de backend user iets kan uploaden.
vervolgens kan hij of zij die files gebruiken, bijvoorbeeld om een content
element zoals text+image aan te maken.
dat laatste zorgt ervoor dat de file gekopiëerd wordt naar uploads/media

het verschil tussen beiden is, dat:
- als je het text+image content element weggooit, dan verdwijnt de file uit
uploads/media
- de originele upload (in fileadmin/user_upload) blijft dan bestaan.

hope this helps,

http://about.me/woepwoep