[TYPO3-UG Dutch] delete een file

David Schouten d.schouten at zeelandnet.nl
Mon Jan 27 16:15:47 CET 2014

Hoi Ronald,
Het is mij nu duidelijk wat het gebruik van de mappen is.
Tevens zie mijn fout in jouw uitleg. Ik heb namelijk eerst m.b.v. FileZilla de overbodige files uit de  map fileadmin/user_upload gehaald en daarna pas de tekst en file verwijderd.
Voortaan eerst de tekst en geluidsfragment weggooien.

En Michel bedankt voor de link, verduidelijkt ook een berg.
De deprecation.log in de map typoconf is 739 Kb dus dat is niet veel.

Hartelijk dank,
David

Op 27 jan. 2014, om 15:08 heeft Ronald Wopereis <woepwoep at gmail.com> het volgende geschreven: