[TYPO3-UG Dutch] delete een file

David Schouten d.schouten at zeelandnet.nl
Mon Jan 27 14:19:57 CET 2014

Hallo Lijst,

Hier even een simpele vraag (ik ben geen programmeur):

Ik kreeg een seintje dat de schijfruimte bijna vol was. Ik heb daarom diverse files uit ”fileadmin/user_upload verwijderd.

Na korte tijd was weer de schijfruimte vol. Na onderzoek bleek dat in de map ”uploads/media” nog oude files achtergebleven waren.

Mijn vraag is: klopt het als je uit ”fileadmin/user_upload” een file verwijderd deze ook apart uit ”uploads/media" moet worden verwijderd?

Deze zijn niet gekoppeld? Waarom twee mappen voor hetzelfde?

Alvast bedankt voor de uitleg.

David Schouten