[TYPO3-UG Dutch] Witte pagina's in FE en BE Update 4.6.9 naar 4.7.14

"HocomAdvies [  Wiechert Hooghwinkel "HocomAdvies [  Wiechert Hooghwinkel
Wed Jan 22 16:45:32 CET 2014

Beste Willem,

het ] was de "gouden tip" ! Dat aangepast en alles werkte weer als vanouds. Zowel FE als BE zijn weer in beeld :) Heel erg bedankt.

Met vriendelijke groeten,
Wiechert Hooghwinkel

Op 22 jan. 2014, om 16:31 heeft drs. ing. WSM Perquin <perquin at yniverse.nl> het volgende geschreven: