[TYPO3-UG Dutch] Image Cycle resize

drs. ing. WSM Perquin perquin at yniverse.nl
Fri May 31 14:08:59 CEST 2013

Hoi,
Je wrap snap ik even niet, maar dat kan ook aan de plugin liggen die ik
niet ken.
Croppen doe je meestal als volgt:

file.width = 180c-100
file.height= 120c-100

Als ik kijk in de manual staat er het volgende:
http://typo3.org/extension-manuals/imagecycle/2.7.3/view/1/4/#idp28402256

dus dat betekend dat je er het volgende van moet maken:
plugin.tx_imagecycle_pi1.imagewidth = 860c
plugin.tx_imagecycle_pi1.imageheight= 280c

Volgens mij gaat het zo wel werken. Asl er uberhaupt niet gecropped wordt
kijk dan ook even of in je instellingen imagemagick wel werkt.

W-P

Op 31 mei 2013 13:43 schreef Michael de Jong <dej.michael at hotmail.com> het
volgende: