[TYPO3-UG Dutch] Re: Image Cycle resize

Michael de Jong dej.michael at hotmail.com
Fri May 31 14:25:38 CEST 2013

Bedankt voor de snelle reactie! Die wrap zou er volgens de documentatie voor moeten zorgen dat de image in het midden gecropped wordt ( dat is wat ik heb kunnen vinden op internet in iedergeval )

In principe wordt de image wel gecropped maar ik krijg deze niet op de 860c 280c formaat hij maakt er namelijk 860c645c van en dat is natuurlijk niet de bedoeling :P Zou kunnen liggen aan de formaat van de originele image die 1024x768 is, dat weet ik niet :)

Groeten,
Michael