[TYPO3-UG Dutch] Inlogmodule typo3 4.7.7 (3)

David Schouten d.schouten at zeelandnet.nl
Sun Jan 20 09:12:49 CET 2013

> Hoi lijst,
Een laatste vraag over felogin, is het niet goed werken het gevolg van de slechte APC cache of moet ik het ergens anders zoeken?

Wanneer ik in wil loggen krijg ik de mededeling gebruikersnaam en/of wachtwoord is onjuist. Ik wordt wel gedirigeerd naar de pagina die is aangegeven bij "fout bij inloggen".

Er is een gebruikersgroep aangemaakt en een gebruiker, redirect naar de juiste pagina, gebruikersnaam en wachtwoord zijn goed (3x gecontroleerd).

Kan het zijn dat er bij de installatie iets fout is gegaan? Na de installatie had ik hetzelfde probleem bij de backend, toen bleek dat in de installatie de beveiliging op "RSA" stond (ra ra hoe kan het) in plaats van superchallenged. Ik heb dat op twee plaatsen in de installatie gewijzigd van RSA naar superchallenged. Toen kon ik wel inloggen op de backend.

Kan er voor de felogin ook zoiets aan de hand zijn?

Graag hoor ik van jullie,

Groeten
David Schouten