[TYPO3-UG Dutch] Inlogmodule typo3 4.7.7 (2)

David Schouten d.schouten at zeelandnet.nl
Sat Jan 19 18:19:16 CET 2013

Hoi Jigal en Maarten,

Bedankt voor jullie adviezen.

De website staat op een shared hosting, alleen nog verborgen omdat de
verhuizing nog niet rond is.

Ik heb de CMS nagesnuffeld en kan geen APC.ini vinden, ik neem aan dat het
iets is van de hosting. (Ik ben totale leek wat dit soort dingen betreft,
sorry, sorry)

Daarom heb ik een mail naar de hosting gestuurd of zij de APC cache kunnen
aanpassen.

Ik hoop maar dat, wanneer dit is opgelost, het inlogformulier wel werkt.
Op de MAMP (T3dmg) werkte alles namelijk als een zonnetje, vandaar dat ik
het aandurfde om alles te uploaden.

Zo zie je maar alles uittesten op de PC is geen garantie.

Groeten,
David Schouten