[TYPO3-UG Dutch] Install password problem (Eef Wesselink) (Pierre Schavey)

Pierre Schavey pierre at schavey.be
Tue Apr 23 17:27:34 CEST 2013

Alvast bedankt Eef om op mijn vragen te hebben geantwoord!

Een (hopelijk) duidelijk overzicht van het probleem:

Installatie van Typo3 introductionpackage 6.0.4 op de iMac met MAMP lukt
perfect.

Installatie van Typo3 introductionpackage 6.0.4 op Windows Vista met WAMP
lukt niet.

Probleem bij de PC: php script voor installatie database voert niet volledig
uit, gestopt door 60s limiet. Verhogen van die limiet helpt niet.

Als ik de webpagina van de Introduction Package open werkt geen enkele
menukoppeling (telkens 404 not found fout).

De Login into TYPO3 link werkt wel.

In de BE heb ik een volledige boom van de website. Vanuit de BE kan ik alle
pagina's tonen, evenwel zonder navigatie.

Vergelijking van de inhouden van de boom op iMac en PC levert geen
verschillen.

Er zit echter wel een verschil in de inhoud van de databases, telkens 98
tabellen.

De meest significante verschillen zijn: (iMac aantal rijen tussen haakjes)

Index_rel 567 (917)

Index_words 360 (535)

Sys_log 48 (138)

Cf_cache_hash 36 (43)

Cf_cache_hash_tags 33 (43)

Enz.

Hoe krijg ik een volledige installatie op mijn PC?

Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijke groeten

Pierre