[TYPO3-UG Dutch] Install password problem (Eef Wesselink) (Pierre Schavey)

Eef Wesselink eef.wesselink at home.nl
Tue Apr 23 17:50:47 CEST 2013

Hallo Pierre,

Zo te oordelen heb je dus wel een volledige site, maar werkt de navigatie
niet.
Vaak is de oorzaak het ontbreken van .htaccess in je root.
Als je via ftp kijkt in de root van je website (daar waar je TYPO3 ge-upload
hebt), zul je daar verwacht ik het bestand _.htaccess zien. Hernoem dit
bestand naar .htaccess.
Kans dat je probleem dan is opgelost.
Het kan ook nog zijn dat mod_rewrite voor Apache ontbreekt, dan zul je eerst
nog deze module dienen te installeren.

Je noemt ook nog dat de installatie voor de database niet volledig is
uitgevoerd vanwege het overschrijden van de tijdslimiet; je kan eventueel in
de installtool proberen de database te updaten (compare & update).

met vriendelijke groet,

Eef Wesselink
mictoss