[TYPO3-UG Dutch] Install password problem (Eef Wesselink)

Eef Wesselink eef.wesselink at home.nl
Sun Apr 21 13:18:56 CEST 2013

Hallo Pierre,

OK, dit maakt het verhaal iets duidelijker (maar nog niet genoeg).
Zie je in de BE in de treeroot wel meerdere pagina's staan of is het daar
ook beperkt tot alleen de startpagina?
Je zegt dat het op de iMac wel lukt, maar niet op systemen met Windows
Vista.
Ik neem aan dat je met MAMP, respectievelijk WAMP werkt?

met vriendelijke groet,

Eef Wesselink
mictoss

PS: ik heb het gevoel dat je op de digest reageerde in plaats van op de
thread, hierdoor komt er niet relevante info van andere threads mee, wat het
geheel erg onoverzichtelijk maakt.