[TYPO3-UG Dutch] Powermail 2

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Mon Jun 25 21:16:10 CEST 2012

Hi Jordan,

Ik begrijp je frustratie. Echter, Powermail is een extensie, en vormt
nog geen onderdeel van de TYPO3 core. Dat betekent concreet dat de
ontwikkelaar zich niet hoeft te storen aan de ongeschreven regels van
backwards compatibiliteit. Inmiddels is er een nieuwe
formulierengenerator verschenen in TYPO3 zelf.

Dan... is er altijd nog de mogelijkheid om je ongenoegen kenbaar te
maken aan de ontwikkelaar van deze extensie. Een beetje sponsoring zal
zeker bijdragen tot een eerdere ontwikkeling van een migratiescript.

Maar, vooralsnog kun je gewoon bij versie 1.x blijven. Ook voor
redacteuren verandert er wat aan de wijze waarop Powermail werkt. Dus,
zomaar upgraden naar versie 2. Ik zou daar heel voorzichtig mee zijn.

Ric

Op 25 juni 2012 20:50 heeft Daniel Doesburg | DOESBURG.BIZ
<daniel at typo3-nl.eu> het volgende geschreven:

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen

volg ons op Twitter, Facebook, LinkedIn, en YouTube: www.alternet.nl/contact/
Op zoek naar een nieuwe baan als TYPO3 ontwikkelaar? www.werkenbijalternet.nl

t: 078 635 1200 / intern nummer: 103
f: 0848 34 9697
e: ric at alternet.nl
m: 064 808 6196
w: www.alternet.nl
KvK nr.: 23092865
BTW nr.: NL808066614B01

Disclaimer:
This message (including any of its attachments) may contain
confidential and/or privileged information. If you are not the
intended recipient, please notify the sender immediately by e-mail or
telephone +31 (0)78 6351200 and delete this message from your system.
Any disclosure, distribution, copying or printing of this message is
strictly prohibited unless otherwise stated. You are advised to carry
out a virus scan before opening any attachments as we do not accept
any liability whatsoever for any damage sustained as a result of any
software viruses.

! Please consider the environment before printing this e-mail !