[TYPO3-UG Dutch] Powermail 2

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Thu Jun 28 16:55:24 CEST 2012

Even algemeen naar iedereen:

dank voor de antwoorden. Dit vind ik naast die van Daniel de
belangrijkste opmerking:

>Maar, vooralsnog kun je gewoon bij versie 1.x blijven. Ook voor
>redacteuren verandert er wat aan de wijze waarop Powermail werkt. Dus,
>zomaar upgraden naar versie 2. Ik zou daar heel voorzichtig mee zijn.

Okay, maar weten we zeker dat er nog een tijdje security updates voor
de 1.x versie blijven komen. Ik zal dat aan de ontwikkelaar gaan
vragen. Zo niet dan zul je t.z.t. toch echt moeten.

Ik ga in ieder geval nog niet naar powermail 2 ;-) Maar testen op de
achtergrond kan nooit kwaad alvast. Dus toch maar wat testomgevingen
in de lucht brengen.

Met vriendelijke groeten,
Jordan