[TYPO3-UG Dutch] Naar mobiel subdomein verwijzen

T o n scoobjuh at hotmail.com
Tue Jan 31 18:03:13 CET 2012

Bedankt voor deze info!! Daar ga ik zeker een keer wat mee doen.
Ondanks
 dat wil ik toch mijn mobiele site aan de wereld kunnen tonen bij mijn
tweede provider, waar ik dus niet via een Cpanel een redirect in kan
stellen. Weet je wellicht een andere plaats waar ik antwoord op m'n
vraag kan krijgen. Helaas is mijn kennis op dit gebied niet toereikend
om dit op te lossen.

Beste groeten,

Ton