[TYPO3-UG Dutch] Gebruikersgroepen zien de front-end gebruikersgroepen niet bij ACCESS tab

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Thu Feb 23 12:12:03 CET 2012

Iedere pagina heeft een access tab. Dus per pagina of content
onderdeel kun je aangeven welke gebruikersgroep toegang heeft tot de
informatie op de website. Admins zien dit prima in de backoffice en
kunnen dit per content element zetten.

Log ik echter met een backend user in een bepaalde gebruikersgroep in
dan kan ik als die gebruiker niet een frontend gebruikersgroep aan de
content via het tabblad ACCESS toekennen.

Iemand een idee waar je dit in moet stellen bij de backend
gebruikersgroepen zodat zij ook de front-end gebruikersgroepen mogen
selecteren bij het tabblad access in de backoffice per content
element?

Met vriendelijke groeten,
Jordan van Bergen