[TYPO3-UG Dutch] tt_news default artikel, isFalse.data lijkt te worden genegeerd

Muriel le Pair typo3 at strangefruit.nl
Mon Feb 20 14:35:04 CET 2012

Hallo Otto,

Op 17-02-12 01:41, A.O. van bruggen schreef:
> Misschien is te makkelijk waardoor dit antwoord overmoedig klinkt.
> Er is een optie in de constanten lijst.
> plugin.tt_news.file.templateFile =
> fileadmin/templates/.../tt_news_jouwstandaard_template.html
> Bedoel je dat?

Ja, maar die wordt genegeerd.
Dus ik wil graag dat CONTENT voor het renderen van tt_news de
templateFile gebruikt die is gedefineerd in
plugin.tt_news.file.templateFile ipv de standaard template van tt_news.

Ik met rotgezocht maar kan niet vinden hoe je dat kan instellen.

--
met vriendelijke groet,

Muriel le Pair