[TYPO3-UG Dutch] Gebruikersgroepen zien de front-end gebruikersgroepen niet bij ACCESS tab

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Thu Feb 23 12:26:32 CET 2012

De backend gebruikersgroepen hadden geen rechten gekregen op de
sysfolder waar de gebruikers in staan. Als men blijkbaar geen access
rechten op een sysfolder heeft waar de frontend gebruikersgroepen in
staan dan geldt dat men deze frontend gebruikersgroepen niet per
content (pagina of inhoud) kunnen instellen op de access tab. Ik heb
het gevonden dus maar dat was nog best even zoeken ;-)

Met vriendelijke groeten,

Jordan van Bergen