[TYPO3-UG Dutch] header lay-outs in de backend

Drs. Ing. W.S.M. Perquin perquin at yniverse.nl
Wed Apr 11 08:48:13 CEST 2012

Hoi Jordan,
Een mooie referentie tekst is de volgende:
-http://www.yniverse.nl/fileadmin/bestanden/handleidingen/t3n_typo3_personal
ly_backend_customization.pdf

En deze is ook heel erg handig:
http://blog.marit.ag/2007/07/18/wie-blende-ich-bereiche-des-backends-fur-bes
timmte-user-aus/

Dan zie je snel de vele mogelijkheden die er zijn.

Door de veranderingen van typo3.org zijn een paar mooie pareltjes qua
documentatie niet meer vindbaar. Gelukkig een copietje bewaard, vandaar de
eerste link. Stond voorheen altijd op typo3.org

W-P