[TYPO3-UG Dutch] style vraagje

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Sat Apr 7 13:25:37 CEST 2012

Ik ben vooral bezig met het stylen van content in TYPO3 en ik zie toch
nog steeds veel zaken waarover jezelf niet 123 de controle hebt en het
is toch best lastig vinden waar dit nu gedefinieerd staat:

Bij een blockquote krijg ik dus telkens die style= in de broncode er
bij. Dat wil ik niet. hoe krijg ik dat <blockquote> alleen
style="margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"

Met vriendelijke groeten,

Jordan van Bergen