[TYPO3-UG Dutch] header lay-outs in de backend

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Sat Apr 7 12:02:58 CEST 2012

Ik heb het voor elkaar.....

>Nu geef ik op een pagina een tekst in met de header: test header en
>kies bij de layout voor h1 page-description maar er komt dan helemaal
>NIETS in de broncode te staan.
>Ik lijk het allemaal qua backend en template goed ingesteld te hebben
>maar de eigen gemaakt header6 optie verschijn niet in de broncode.
>Wat zie ik over het hoofd en kan dat wel wat ik hierboven doe?

Dit in de SETUP van de template en het werkt:

### Make headers' markup simpler and add custom headers:
lib.stdheader.10 {
  1.fontTag = <h1>|</h1>
  2.fontTag = <h2>|</h2>
  3.fontTag = <h3>|</h3>
  4.fontTag = <h4>|</h4>
  5.fontTag = <h5>|</h5>
  6 = TEXT
  6 {
    current = 1
    insertData = 1
    fontTag = <h1 class="page-description">|</h1>
  }

  ### Make sure there're no annoying divs wrapped around hx elements:
  stdWrap.dataWrap >
}

Zo kan ik dus 10 verschillende h1 headers maken.

Mooi ;-)

Met vriendelijke groeten,
Jordan van Bergen