[TYPO3-UG Dutch] Is dit een fout? Of om te huilen? GP werkt niet op level1

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Wed Sep 21 16:17:05 CEST 2011

Hoi Daniel,

Volgens mij moet dit normaliter werken. Wordt de pagina "Zoeken" wel
getoond na submit?
Probeer misschien es een andere variabele naam dan sword. Wellicht wordt
die door een extensie of global setting reeds gebruikt?
En misschien nog voor de test action="index.php?id=34" ipv. "zoeken/"

grts Jacco

--
Met vriendelijke groet
Kind Regards