[TYPO3-UG Dutch] Is dit een fout? Of om te huilen? GP werkt niet op level1

Daniel Doesburg | DOESBURG.BIZ daniel at typo3-nl.eu
Wed Sep 21 15:26:35 CEST 2011

Stel:

Formpje (op elke pagina):

<form action="zoeken/" method="post" id="search">
	<fieldset>
		<label for="sword">Zoek naar:</label>
		<input name="sword" id="sword" type="text" value="" />
		<button type="submit" id="button" >Verstuur</button>
	</fieldset>
</form>

Op de pagina 'Zoeken' een stukje typoscript:
10 = COA_INT
10 {
	10 = TEXT
	10 {
	data = GP:sword
	}
}

Door bovenstaande typoscript zou de inhoud van sword dan netjes getoond
moeten worden. Maar wat ik ook probeer, geen enkel teken van leven.

Als ik de pagina 'zoeken' in de sysfolder 'special pages' zet, dus
daarmee een level dieper in de tree, werkt het wel.
Ja, uiteraard heb ik

<form action="zoeken" . . .
aangepast in
<form action="special-pages/zoeken/"

Iemand een idee welke diepere logica daaraan ten grondslag kan liggen?

't Heeft me, dat kun je begrijpen, talrijke uren gekost. En wat het
ergst was, ik begon alweer aan mezelf te twijfelen. En dat doe ik nog
wel een beetje, want ik kan het nog steeds niet begrijpen.

Wie?

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg