[TYPO3-UG Dutch] Is dit een fout? Of om te huilen? GP werkt niet op level1

Daniel Doesburg | DOESBURG.BIZ daniel at typo3-nl.eu
Wed Sep 21 16:34:05 CEST 2011

Hoi Jacco,

Dank je voor het meedenken. Ik ben het helemaal met je eens, normaliter
zou dit moeten werken.

Als ik het wrap wordt de wrap wel getoond.
Ik heb al meerdere soorten en smaken variabelen geprobeerd.
Ook met id nummer gaat het fout.
In de genoemde verbruikte uren heb ik alles wat je maar kunt verzinnen,
gedaan.

Ik heb dit nog niet in een andere site getest. Zal  ik ook nog eens doen.

Ben benieuwd.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg