[TYPO3-UG Dutch] TemplaVoila! content wizard: fce's in eigen tabs?

Jigal van Hemert jigal at xs4all.nl
Wed Sep 14 16:37:18 CEST 2011

Hoi,

On 14-9-2011 13:49, Bas v.d. Wiel wrote:
> Sinds TYPO3 4.3 hebben we zo'n mooie 'new content element wizard' die je
> via TSConfig toestaat je content-elementen naar eigen inzicht te
> groeperen in tabs.

> Maar hoe krijg ik nu zelf samengestelde lijsten van FCE's in
> zelfgemaakte tabs, en liefst ook nog in alfabetische volgorde?

Zie TemplaVoilà handleiding [1].
Via Web > Info kun je in de dropdown kiezen voor Page TSconfig en zien
hoe de TSconfig voor TemplaVoila nu in elkaar zit. Je kunt dan naar
hartelust de page TSconfig aanpassen naar jouw ideeën.

[1]
http://typo3.org/documentation/document-library/extension-manuals/templavoila/1.5.5/view/1/3/

--
Kind regards / met vriendelijke groet,