[TYPO3-UG Dutch] TemplaVoila! content wizard: fce's in eigen tabs?

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Wed Sep 14 16:54:23 CEST 2011

Hoi Bas,

Ik was ook wel benieuwd. Hier staat e.e.a qua die Wizard en tsconfig

http://typo3.org/documentation/document-library/core-documentation/doc_core_tsconfig/4.5.1/view/1/5/#id2619802

Ik heb ff een dingetje geprobeerd hoe je in TV Nieuw Contentelement
wizard een tabje erbij kunt maken en je eigen FCE erin kunt zetten :

templavoila.wizards.newContentElement.renderMode = tabs
templavoila.wizards.newContentElement.wizardItems.myGroup {
	header = Nog meer FCE's
	elements.customText {
		icon = gfx/c_wiz/div.gif
		title = Leuke FCE1
		description = En hier gaat deze FCE over !!
		tt_content_defValues {
  		tx_templavoila_to = 11
		tx_templavoila_ds = 11
		}
	}
}
templavoila.wizards.newContentElement.wizardItems.myGroup.show = customText

Nummertje 11 is bij mij de uid van een FCE.

Is dat wat?

Het is vast ook mogelijk om tabblad Flexibele inhoud gewoon weg te halen
of te hernoemen of alleen maar eigen tabjes daarvoor in de plaats te doen..

grtz Jacco