[TYPO3-UG Dutch] TemplaVoila! content wizard: fce's in eigen tabs?

Bas v.d. Wiel bas at kompasmedia.nl
Wed Sep 14 16:28:35 CEST 2011

 Goedemiddag allen,
 Gevonden toen ik me realiseerde dat TemplaVoila! gewoon een FE-plugin
 als alle andere is.

 Voor wie het recept wil bewaren, als volgt:

 templavoila.wizards.newContentElement.wizardItems.mytab {
   header = Tab titel
   show = *

   elements.item1 {
     title = Titel voor FCE in de wizard
     description = Langere beschrijving voor bij het element.
     icon = gfx/c_wiz/user_defined.gif
     tt_content_defValues {
       CType = templavoila_pi1
       tx_templavoila_ds = 123 (uid van DS-record)
       tx_templavoila_to = 456 (uid van TO-record)
     }
   }
 }

 Dit geeft je een tab/groep genaamd 'Tab titel' met daarin de FCE die je
 als 'item1' definieert.

 Groeten,
 Bas