[TYPO3-UG Dutch] TemplaVoila! content wizard: fce's in eigen tabs?

Bas v.d. Wiel bas at kompasmedia.nl
Wed Sep 14 13:49:46 CEST 2011

 Hallo TemplaVoila-guru's!

 Sinds TYPO3 4.3 hebben we zo'n mooie 'new content element wizard' die
 je via TSConfig toestaat je content-elementen naar eigen inzicht te
 groeperen in tabs. Dat werkt uitstekend voor reguliere content uit de
 tt_content-tabel, maar voor TemplaVoila! doet het niet wat ik wil. Ik
 begin me ook af te vragen of het uberhaupt mogelijk is (ik ben geen
 TV-fan dus ben er niet heel diep in thuis).

 Standaard geeft TemplaVoila je een tab met daarin een lange lijst van
 alle beschikbare FCE's. Aangezien dat er in mijn geval nu nogal veel
 zijn (50+), zou ik die willen verdelen over verschillende tabs in de
 wizard. Niet elke FCE heeft namelijk betekenis op elk soort pagina, en
 ik wil er de redacteur dan ook niet mee lastigvallen.

 Het voorbeeld hier werkt uitstekend voor reguliere content:

 http://buzz.typo3.org/people/steffen-kamper/article/the-new-content-element-wizard-in-version-43/

 Maar hoe krijg ik nu zelf samengestelde lijsten van FCE's in
 zelfgemaakte tabs, en liefst ook nog in alfabetische volgorde?

 Groeten,
 Bas