[TYPO3-UG Dutch] Alle content elementen van een pagina statisch plaatsen

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Wed Sep 14 09:58:02 CEST 2011

Hoi,

De vraag is ff waarom je alle elementen van 1 pagina op een vaste plek
neer zou willen zetten, ik zou dat eerder met 1 of meerdere
contentelementen doen die bijv. in een mapje "vaste elementen" staan,
maar goed.

Een oplossing :

- maak een 1 koloms FCE die hoeft verder niets hoeft te doen qua layout
- zorg ervoor dat alle elementen op die pagina in die FCE staan
- koppel de FCE met typoscript aan een je libje

lib.footercontainer = RECORDS
lib.footercontainer.tables = tt_content
lib.footercontainer.source = uid_van_je_1kol_FCE

gRTz jacco

--
Met vriendelijke groet
Kind Regards