[TYPO3-UG Dutch] Alle content elementen van een pagina statisch plaatsen

Rutger Mik xaser83 at gmail.com
Wed Sep 14 14:13:38 CEST 2011

Bedankt voor de reacties.

Voor iemand die de website moet vullen en niet veel met Typo3 heeft
gewerkt is het makkelijker werken vanuit de pagina module, dan vanuit de
lijst module.
Je hebt meer overzicht en je vult dat gedeelte dan alsof het een gewone
pagina is.

Voorheen deed ik dat inderdaad wel met een lege FCE, maar ik vind dat
toch een beetje matige oplossing.
Als ik dit werkend had kunnen krijgen scheelde dat weer een overbodige
FCE, en daarbij lijkt het mij een nettere oplossing omdat er een schakel
tussenuit is.

Dit is duidelijk iets om later maar eens in te duiken als ik meer tijd heb.
Wel goed om te weten hoe templavoila dit soort dingen regelt.

Groeten,

Rutger