[TYPO3-UG Dutch] Alle content elementen van een pagina statisch plaatsen

Rutger Mik xaser83 at gmail.com
Tue Sep 13 14:26:58 CEST 2011

Beste Mensen,

Ik wil alle elementen van 1 pagina plaatsen op een door mij in
templavoila ingestelde plaats.

Nu heb ik daar het volgende script voor:

lib.footercontainer = CONTENT
lib.footercontainer {
   table = tt_content
   select {
     pidInList = 6
     orderBy = sorting
   }
}

Het enige probleem wat zich voordoet bij dit script is dat alle
elementen achter elkaar geplaatst worden, ipv dat de nesting aangehouden
word.

Voorbeeld:
Ik plaats een FCE die de pagina indeelt in kolommen.
Binnen 1 van die kolommen plaats ik weer een tekst element.

Wat kan ik aan het script toevoegen dat hij netjes alles genest houd?

Ik hoop dat ik het een beetje begrijpbaar verwoord heb.
Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijk groet,

Rutger Mik

Zeeman Reclamegroep