[TYPO3-UG Dutch] Probleem met genereren thumbnails en afbeeldingen

Dick Hoogendijk dick at nagual.nl
Tue Sep 13 12:43:19 CEST 2011

Op Mon, 12 Sep 2011 20:33:31 +0200 schreef Jochem Nabuurs
<jochem.nabuurs at gmail.com>:

> Goedeavond heren,
>
> Onlangs heb ik een probleem met een TYPO3 installatie gekregen. Naar mijn
> weten is er binnen typo3 zelf niets gewijzigd.
>
> Het probleem zit hem in het feit dat wanneer ik in de backend een
> afbeelding
> aan een content element of nieuwsbericht wil koppelen, het systeem na het
> koppelen van het bestand de melding "no thumb generated" weer geeft.

Ik had dit enige tijd geleden ook 'zomaar' en omdat niets leek te helpen
heb ik domweg de installatie en het zoeken naar imagemagick opnieuw laten
uitvoeren en bewaard in de configuratie. Hierna waren de problemen
verdwenen als sneeuw voor de zon.