[TYPO3-UG Dutch] Probleem met genereren thumbnails en afbeeldingen

Benjamin Serfhos serfhos at redkiwi.nl
Tue Sep 13 10:14:29 CEST 2011

Beste Jochem,

Wat als je de afbeelding opnieuw koppelt aan het content element, rendered
die dan wel de afbeelding correct? Dit kan namelijk gebeuren doormiddel van
hard de bestanden te verwijderen uit de typo3temp map.

Ook mogelijk conflict door een extensie fl_realurl_image. Doormiddel van
bovenstaande oplossing zal dit ook meteen verholpen worden.

Met vriendelijke groet,

Benjamin Serfhos

--

Benjamin Serfhos - *TYPO3 Developer*
***
meer<http://www.redkiwi.nl/contact.html>
*
Check onze *site*: www.redkiwi.nl
Volg ons op* Twitter:* @redkiwiwebsites<http://www.twitter.com/redkiwiwebsites>
 & @benjamins <http://www.twitter.com/benjamins>
Feest mee op* Facebook:* http://www.facebook.com/redkiwiwebsites

Op 12 september 2011 20:33 schreef Jochem Nabuurs
<jochem.nabuurs at gmail.com>het volgende: