[TYPO3-UG Dutch] meerdere tempates binnen 1 site

Ronald Wopereis woepwoep at gmail.com
Tue Oct 11 11:17:44 CEST 2011

Ron Hall heeft dit vraagstuk heel mooi uitgewerkt (vind ik) in zijn
TV_FrameWork
zie http://templavoila.busynoggin.com/

Wij (Red-Seadog) werken er nu ruim een jaar mee,
en het bevalt prima !

hope this helps,

Op 11 oktober 2011 10:52 schreef Jörgen Backus <
j.backus at schrijen-lippertz.nl> het volgende:

http://www.red-seadog.com
http://www.maakjegeenzorgen.nl
http://www.weforest.org