[TYPO3-UG Dutch] TT-news Probleem na Extensie installatie

Bas v.d. Wiel bas at kompasmedia.nl
Tue Nov 29 19:55:20 CET 2011

Hoi Fred,
Die melding zegt vrij precies wat er loos is. Je TypoScript voor tt_news
is niet correct, en dan specifiek: je hoort een pid op te geven voor de
listweergave van tt_news. Doe je dat niet, dan krijg je deze melding.

Heb je dat allemaal wel gedaan, dan ben je hoogstwaarschijnlijk ergens
een accolade vergeten of heb je een static template niet of in de
verkeerde volgorde opgenomen in je hoofdtemplate. Zie je een complete
configuratie van tt_news in de TypoScript object browser onder
plugin.tt_news?

Groeten,
Bas